CA
ES

TORNA A GAUDIR DE L’ESPORT

DEMANA HORA

LA CLÍNICA ESPECIALITZADA PER A ESPORTISTES

DEMANA HORA

EL MÈTODE RESPORT, AMB TU A CADA FASE DE LA TEVA RECUPERACIÓ

DEMANA HORA

La clínica especialitzada per a esportistes

A ReSport Clinic t’ajudem a reincorporar-te a la pràctica del teu esport després d’una lesió per sobreús o traumatisme, ja siguis esportista professional o amateur.

MÉS DE 5.600 PACIENTS TRACTATS

TENDINITIS CURADES SENSE CIRURGIA

RETORN A LA PRÀCTICA ESPORTIVA

Torna a gaudir de l’esport

VEGEU MÈS

Si t’has sotmès a una cirurgia i necessites recuperar-te i readaptar-te a l’esport, elaborem un tractament adaptat a les teves necessitats.

Posada a punt 360º, el mètode ReSport

A ReSport Clinic t’ajudem a reincorporar-te el més ràpidament possible a la pràctica del teu esport després d’una lesió per sobreús o traumatisme, ja siguis esportista professional o amateur. També t’ajudem a millorar les teves aptituds físiques i/o rendiment personal per minimitzar el risc de lesions i assolir els teus objectius esportius.

DEMANA HORA
Vendaje funcional; técnica de inmovilidad parcial

En esta entrada de blog vamos a hablar del vendaje funcional, el cuál muchos conoceréis por haberlo visto en deportistas o haberlo llevado alguna que otra vez tras haber sufrido una lesión. El vendaje funcional se define como una técnica de inmovilidad parcial, ya que pretende limitar selectiva y mecánicamente la movilidad de una articulación […]

LLEGIR MÉS

Ressenyes

Siempre que he tenido molestias en la zona lunbar i cervical, el Dr. Ferran Abat a sido el profesional que me ma visitado y diagnosticado el motivo, aconsejando el mejor tratamiento en cada caso. Un gran profesional y como persona, exepcional.

joan x

Soy preparador fisico de premia división de futbol y siempre que tengo algún problema de lesión con cualquier jugador que se nos complica acudo a consultar con ReSport... son unos cracks, siempre saben que tecla tocar para solucionar el problema!!

agustin Lleida

Hace más de 20 años que practico voleibol y desde siempre que he sufrido mucho de mis rodillas (tendinitis, ligamentos...), hasta que me puse en manos del Dr. Abat y su equipo, desde entonces ya no he sentido la más mínima molestia!! con 32 años me siento más ágil y más sano que cuando tenía 20!

Bruno Roxlo Argudo

El trato humano es genial. Mis expectativas 100% satisfechas. Gracias por el trabajo que hacéis😊

Yolanda Garcia

No es la primera ni la ultima lesión que el doctor Abad y su equipo me van a tratar y recuperar. De hecho ya van 3. El diagnostico, tiempo de recuperación y tratamiento siempre han dado los frutos prescritos por el doctor. Apreciando prontas mejoras de manera substancial desde el minuto cero. Seguira siendo mi traumatólogo de referencia.

David Vazquez

Equipo muy profesional! Tanto mi novio como yo llevamos 2 años tratando lesiones varias con el Dr. Abat. Nos ha costado mucho encontrar un centro multidisciplinar en el que atiendan con tanta profesionalidad. 100% recomendado!Muchas gracias

Zeltia Muńoz cocińa

Contacte

Treballem per aconseguir que esportistes professionals o amateurs es reincorporin ràpidament a la pràctica esportiva després d’una lesió per sobreús o traumatisme.

Torna a gaudir de l’esport. Demana informació o reserva ja la teva visita.




Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la Política de privacitat i els Termes de servei de Google.


DEMANA HORA